Napojení na FB Pixel
Nabízí zpřesnění cílení remarketingu díky našim parametrům, které posíláme do FB Business.
Výhody:
- Přesnější kampaně s vyšší výkonem a nižšími náklady.
- Podrobnější analytické údaje pro testování reklam.
Dává smysl, pokud:
- děláte remarketing,
- máte návštěvnost v GA alespoň 5k/měs,
- znáte svou cílovku a segmentace publika pro vás dává smysl.
1. Identifikátory pro Conversion API
V aplikaci Leady v sekci „Napojení“ klikněte na tlačítko Facebook. Otevře se vám okno, do kterého je potřeba vložit Pixel ID a přístupový token.
- Pixel ID i přístupový token získáte Meta Business Home v sekci Events Manager v podsekci Data Sources, kde najdete přehled všech svých pixelů.
- Rozklikněte si Pixel, který chcete propojit s Leady, a zvolte Nastavení (Settings). Tam uvidíte ID Pixelu a když sjedete níže až do Conversions API, tak tam uvidíte příkaz Set up manually – Generate Access Token.
- Získaná čísla zkopírujete do Leadů.
- Můžete změnit Název Události – ten se vám poté bude zobrazovat v Meta. Vše uložíte.
- Pokud byste měli s nastavením problémy, můžete se ještě podívat na oficiální návod Facebooku.
Abyste mohli generovat token, je třeba mít oprávnění alespoň na úrovni developer.
2. Odesílané hodnoty
Hlavní obor (top_industry), Obor (industry)
- CZ: Kategorie NACE (např.: Činnosti v oblasti informačních technologií)
- SK: Kategorie NACE (např.: Počítačové programovanie)
Počet zaměstnanců (magnitude)
- CZ: 0, 1-5, 6-9, 10-19, 20-24, 25-49, 50-99, 100-199, 200-249, 250-499, 500-999, 1000-1499, 1500-1999, 2000-2499, 2500-2999, 3000-3999, 4000-4999, 5000-9999, 10000+, nezn.
- SK: 0, 1, 2, 3-4, 5-9, 10-19, 20-24, 25-49, 50-99, 100-149, 150-199, 200-249, 250-499, 500-999, 1000-1999, 2000-2999, 3000-3999, 4000-4999, 5000-9999, 10000-19999, 30000+
Obrat (turnover)
- CZ: <200 tis. Kč, 200-500 tis. Kč, 0,5-1 mil. Kč, 1-3 mil. Kč, 3-5 mil. Kč, 5-10 mil. Kč, 10-30 mil. Kč, 30-60 mil. Kč, 60-100 mil. Kč, 100-200 mil. Kč, 200-300 mil. Kč, 300-500 mil. Kč, 0,5-1 mld. Kč, 1-1,5 mld. Kč, 1,5 mld+ Kč
- SK: <5000 €, 0 €, 5000-9999 €, 10000-99999 €, 100000-199999 €, 200000-499999 €, 0,5-1 mil. €, 1-2 mil. €, 2-5 mil. €, 5-10 mil. €, 10-20 mil. €, 20-50 mil. €, 50+ mil. €
3. Vytvoření Custom Audiences (okruhů uživatelů) pro remarketing
Data by se vám měla postupně začít sbírat v Meta Events Manageru pod daným pixelem v sekci Events. Měli byste vidět Název Události (ve výchozím nastavení to je Leady.com) a také 4 sbírané parametry:
- Na té samé stránce klikněte na zelené tlačítko „Create“ v pravém horním rohu. Vyberte Create Custom Audience, do políčka „Events“ dejte Název Události (ve výchozím nastavení Leady.com) a „Refine by” zvolte typ URL/Parameter.
- Otevře se vám nové menu, do kterého můžete doplnit hodnoty, které odpovídají vaší cílové skupině.
- Hodnoty jsou textové, nejde o čísla. Nelze tedy používat „je větší/menší než”.
- Vytvořená Custom Audience se propíše do Ads Manageru.
Můžete si ji zvolit v Audience – Custom Audiences.
- Pak už jen stačí nastavit reklamu a spustit ji.