Ecomail

Díky nové integraci na Ecomail budou Leady sledovat návštěvy konkrétních uživatelů poté, co kliknou na odkaz ve vašem newsletteru, který vede na váš web.

Výhody integrace Leady a Ecomail

• Můžete sledovat pohyb osob (nejen firem) po vašem webu – zjistíte tak, kdo se proklikl z vaší kampaně, co si prohlížel a jak dlouho. Jeho pohyb uvidíte i pokaždé, když se na váš web vrátí.
• Uděláte si analýzu toho, co zajímá odběratele vašich newsletterů. Do vyhodnocení lze přidat i další parametry jako je obrat, počet zaměstnanců a obor.
• Zjistíte, koho nejvíce zajímají vaše kampaně a dokážete je příště lépe zacílit.
• Zvýší se vám množství identifikovaných firem v aplikaci Leady.

Jak propojit Leady a Ecomail?

V první řadě je třeba mít účty v obou aplikacích. Pokud je nemáte, je třeba si účet v Ecomailu i v Leadech vytvořit. V administraci Ecomail klikněte na Správa účtu -> Pro vývojáře. Tam najdete API klíč, který si zkopírujte.

Leady

V aplikaci Leady v sekci Napojení si otevřete položku Ecomail. Zde naleznete tabulku, do které se vkládá API klíč, pomocí kterého se vytvoří napojení. Jakmile potvrdíte, máte obě aplikace napojené.

Jak to funguje?

Pro komunikaci mezi Leady a Ecomail používáme webhooky. To jsou URL adresy, na které jsou v reálném čase z Ecomailu do Leadů posílány události o prokliknutí newsletteru. Po zapnutí integrace uvidíte ve svém Ecomail účtu v záložce „Pro vývojáře“ vyplněné pole Webhook URL. Pokud již webhooky v Ecomailu používáte, nemějte strach. O již existující vlastní integraci nepřijdete. Leady přepošlou události i na vaše servery prostřednictvím URL parametru forward_url.

Integrace aplikace Leady s emailovými klienty přináší mnoho výhod, které vám pomohou lépe porozumět vašim zákazníkům a zlepšit výkon vašich emailových kampaní. Nastavte si integraci ještě dnes a využijte všech možností, které vám tato funkce nabízí.