Napojení na FB Pixel

Nabízí zpřesnění cílení remarketingu díky našim parametrům, které posíláme do FB Business.

Výhody: 

  • Přesnější kampaně s vyšší výkonem a nižšími náklady.
  • Podrobnější analytické údaje pro testování reklam. 

Dává smysl, pokud:

  • děláte remarketing,
  • máte návštěvnost v GA alespoň 5k/měs,
  • znáte svou cílovku a segmentace publika pro vás dává smysl.

1. Identifikátory pro Conversion API

V aplikaci Leady v sekci „Napojení“ klikněte na tlačítko Facebook. Otevře se vám okno, do kterého je potřeba vložit Pixel ID a přístupový token.

  • Pixel ID i přístupový token získáte Meta Business Home v sekci Events Manager v podsekci Data Sources, kde najdete přehled všech svých pixelů.
  • Rozklikněte si Pixel, který chcete propojit s Leady, a zvolte Nastavení (Settings). Tam uvidíte ID Pixelu a když sjedete níže až do Conversions API, tak tam uvidíte příkaz Set up manually – Generate Access Token. 
  • Získaná čísla zkopírujete do Leadů. 
  • Můžete změnit Název Události – ten se vám poté bude zobrazovat v Meta. Vše uložíte. 

Abyste mohli generovat token, je třeba mít oprávnění alespoň na úrovni developer.

2. Odesílané hodnoty

Hlavní obor (top_industry), Obor (industry)

Počet zaměstnanců (magnitude)

  • CZ: 0, 1-5, 6-9, 10-19, 20-24, 25-49, 50-99, 100-199, 200-249, 250-499, 500-999, 1000-1499, 1500-1999, 2000-2499, 2500-2999, 3000-3999, 4000-4999, 5000-9999, 10000+, nezn.
  • SK: 0, 1, 2, 3-4, 5-9, 10-19, 20-24, 25-49, 50-99, 100-149, 150-199, 200-249, 250-499, 500-999, 1000-1999, 2000-2999, 3000-3999, 4000-4999, 5000-9999, 10000-19999, 30000+

Obrat (turnover)

  • CZ: <200 tis. Kč, 200-500 tis. Kč, 0,5-1 mil. Kč, 1-3 mil. Kč, 3-5 mil. Kč, 5-10 mil. Kč, 10-30 mil. Kč, 30-60 mil. Kč, 60-100 mil. Kč, 100-200 mil. Kč, 200-300 mil. Kč, 300-500 mil. Kč, 0,5-1 mld. Kč, 1-1,5 mld. Kč, 1,5 mld+ Kč
  • SK: <5000 €, 0 €, 5000-9999 €, 10000-99999 €, 100000-199999 €, 200000-499999 €, 0,5-1 mil. €, 1-2 mil. €, 2-5 mil. €, 5-10 mil. €, 10-20 mil. €, 20-50 mil. €, 50+ mil. €

3. Vytvoření Custom Audiences (okruhů uživatelů) pro remarketing

Data by se vám měla postupně začít sbírat v Meta Events Manageru pod daným pixelem v sekci Events. Měli byste vidět Název Události (ve výchozím nastavení to je Leady.com) a také 4 sbírané parametry:

  • Na té samé stránce klikněte na zelené tlačítko „Create“ v pravém horním rohu. Vyberte Create Custom Audience, do políčka „Events“ dejte Název Události (ve výchozím nastavení Leady.com) a „Refine by” zvolte typ URL/Parameter. 
  • Otevře se vám nové menu, do kterého můžete doplnit hodnoty, které odpovídají vaší cílové skupině. 
  • Hodnoty jsou textové, nejde o čísla. Nelze tedy používat „je větší/menší než”.

  • Vytvořená Custom Audience se propíše do Ads Manageru. 

Můžete si ji zvolit v Audience – Custom Audiences. 

  • Pak už jen stačí nastavit reklamu a spustit ji.