Jak využít testování

Testovací režim je na 14 dní a je zcela zdarma. V rámci tohoto období můžete plně vyzkoušet systém Leady, ověřit si výsledky a zjistit, zda by se Leady hodily právě vám. V průběhu testování je také k dispozici náš obchodník / specialista, který rád pomůže, poradí a nasměruje, abyste na testování nebyli sami.

Máte nasazen kód na vašem webu? Tak se můžeme společně pustit do testování!

Jaká jsou naše doporučení, než se do toho pustíme naplno?

✔️ nastavte si cíle a očekávání

✔️ rozdejte si v týmu úkoly

✔️ pracujte s daty pravidelně a v co nejkratších časových intervalech

✔️ data ukládejte do CRM / informačního systému

✔️ vyhodnocujte

✔️ upravte strategii dle toho, co jste zjistili v průběhu testování

1. Cíle a očekávání

Když jste nasazovali kód na web, určitě jste tím něco sledovali 🙂 Chcete více zakázek, umět adekvátně měřit online kampaně a další vaše marketingové aktivity? Rádi byste vylepšili zákaznickou péči? To jsou všechno oblasti, kde vám mohou Leady pomoci. Ostatně, nejste v tom sami a naši aplikaci za tímto účelem používají denně tisíce uživatelů. Od manažerů přes obchodníky, až po lidi z marketingu.

Naše doporučení: stanovte interně tým, který bude za aplikaci a zpracování dat zodpovědný. Udělejte společný brainstorming a domluvte se na tom, jaká jsou vaše očekávání. Co vám má aplikace přinést?

2. Rozdejte úkoly

Každý ve vašem týmu má nějakou úlohu. Domluvte se, kdo bude data připravovat, kdo rozdělovat, kdo bude kontaktovat klienta. Co se stane s klientem, kterému zavoláte a on nebude mít zájem o vaše služby? Co se naopak stane s tím, kdo bude mít zájem o schůzku, nabídku, prezentaci?

Naše doporučení: ideální je, pokud máte Leady propojené přímo s vaším CRM / informačním systémem. Odpadne spousta ruční práce. Šetříte tak čas a minimalizujete chybovost zápisu nového záznamu v CRM / IS.

3. Pracujte s daty

Se získanými záznamy byste měli pracovat pravidelně a v co možná nejkratším časovém intervalu. Data totiž rychle stárnou. Pokud se potenciálnímu zákazníkovi neozvete do několika dnů, je možné, že svou potřebu již vyřešil u konkurence. Nejste jediní, kteří se rozhodli využívat nástroj Leady 😉 A stejně jako v životě platí, že kdo dříve přijde, dříve mele. To samé lze aplikovat i na byznys.

Naše doporučení: zákazníky zkuste oslovit druhý den poté, co jste zaznamenali jejich návštěvu na vašem webu. Z praxe víte, že nejdelší interval, kdy má smysl zákazníka kontaktovat, je týden. Poté už pravděpodobnost úspěchu rapidně klesá. Není tedy optimální si nastavit, že data ze systému Leady zpracujete jednou za 14 dní, nebo dokonce jednou měsíčně.

POZOR: Myslete na GDPR. Nevíte si rady, jak potenciálního klienta oslovit, aby to bylo v souladu s Evropským nařízením? Ozvěte se nám. Rádi pomůžeme.

4. Ukládejte data na to správné místo

Abyste za čas mohli vaše aktivity vyhodnotit, je vhodné mít všechny informace o zákaznících na jednom místě. Dnes už jsou na trhu dostupná řešení, která umožňují mít data na jednom místě a integrovat další nástroje, jako je třeba aplikace Leady.

Nevíte si rady? Netušíte, jak by takové řešení mohlo / mělo fungovat? My denně komunikujeme se stovkami firem a máme představu o tom, jaké kroky podniknout. Napojení neuděláme ve většině případů za vás, ale nasměrujeme vás 🙂

5. Vyhodnoťte testování

Základním pravidlem by mělo být, že co nemůžete nebo neumíte změřit, to pravděpodobně není správně nastavené.

Máte představu o tom:kolik jste za dobu testování oslovili klientů (potenciálních i stávajících)?

✔️ kolik jste si domluvili schůzek, prezentací, on-line meetingů, testování?

✔️ jestli jste uzavřeli nějaký obchod nebo jste k němu blízko?

✔️ jak jste naplnili obchodníkům pipeline? Mají díky vám a Leady práci?

✔️ jak se vám povedlo nastartovat lepší komunikaci se stávajícími klienty?

✔️ jak vám fungují kampaně?

Je pravděpodobné, že výše uvedené nebudete umět vyhodnotit po klasickém dvoutýdenním testování. Z praxe víme, že abyste mohli sklízet zasloužené ovoce, je třeba Leady využívat dlouhodobě. Naši klienti vidí výsledky svého snažení zpravidla po několika měsících využívání aplikace.

A nezapomeňte, že na to nejste sami. Nechte si poradit. Pomůžeme s nastavením strategie, vyhodnocením i úpravou procesů.