Štítky, komentáře, stavy leadů

Štítky

Štítky vám pomohou rozpoznat stávající klienty, zajímavé potenciální klienty, nebo třeba konkurenci na první pohled! Je to jedna z nejužitečnějších funkcí, díky které se vám skokově zjednoduší práce s aplikací Leady. Získejte nové klienty a prodávejte více těm stávajícím.

Jak na to?

1. Práce se štítky

Nejprve si určete, jaké skupiny firem pro vás budou užitečné. Doporučujeme:

1. Stávající zákazník – vědět, která z firem (příp. osob) na vašem webu je již zákazníkem, je úplný základ. Nejlepší doba pro upsell, nebo pro zásah klientské péče je, když váš klient něco hledá u vás na webu.
Ideální je si stávající zákazníky rozdělit i podle zodpovědných zaměstnanců na vaší straně – například „Klient – Honza“, „Klient – Jana“. Notifikace o tom, že je jejich klient na webu, jim pak mohou chodit e-mailem, nebo třeba na Slacku.

2. Potenciální klient – i tady je dobré si firmy rozdělit na menší segmenty. Možná máte obchodníky, kteří se starají jen o zahraniční klienty? Nebo se podívejte na screen z aplikace z příkladu Automotive – tady máme potenciální klienty rozdělené podle toho, jaká mají vozidla, nebo zda ve firmě pracuje Fleet Manager. A pokud se ptáte, kde k takovým informacím přijdete, tak doporučujeme využít naši databázi Merk (návod, jak pracovat s filtrací, najdete například tady).

3. Konkurence – vždy je dobré vědět, o co se zrovna zajímá konkurence na vašem webu.

2. Jak vytvořit nový štítek?

Nový šítek si vytvoříte snadno v prostřední části leadů, kde uvidíte šedé tlačítko „Přidat štítek“. Tímto způsobem můžete štítkovat manuálně po jednom. Buď vytvoříte štítek nový, nebo již stávající.

Pro přehlednost nedoporučujeme mít štítků příliš mnoho. Ke každé návštěvě můžete přiřadit jeden nebo více štítků.

Filtrovat štítky můžete na horní liště. Stačí kliknout na Štítky a vybrat daný štítek.

3. Jak hromadně štítkovat?

Nejefektivnější způsob, jak se štítky pracovat, je hromadné štítkování. To uděláte v sekci Import, kam nahrajete seznam IČ, které buď máte k dispozici ze svých interních systémů, nebo si je vyfiltrujete v Merku.

4. Jak si zobrazit všechny firmy se stejným štítkem?

Dle již vytvořeného štítku lze návštěvy v přehledu filtrovat. Stačí si vytvořit nový Filtr a vybrat štítek, který vás zajímá. Zobrazíte si tak seznam všech firem s tímto konkrétním štítkem.
Pozor, filtry jsou sdílené (uvidí je všichni ve vaší společnosti), nebo soukromé (uvidíte je jen vy). Pro přepnutí stačí zaškrtnout políčko Sdílený v pravém horním rohu:

5. Jak si nastavit reporty o pohybu oštítkovaných firem na webu?

Pokud už máte nastavený filtr (viz krok 4), pak stačí v sekci Reporty nastavit pravidelný e-mailový report s vámi vybraným štítkem.

Komentáře

K detailu firmy lze přidávat i komentáře. Tento komentář uvidíte vždy u dané firmy. Můžete si tak do aplikace Leady zaznamenávat důležité informace, které jste v průběhu zjistili.

Stavy

K detailu firmy lze přidávat i stavy leadu.

Štítky, komentáře i stavy jsou uložené u dané firmy. Zobrazí se vám pokaždé, kdy firma navštíví váš web. Díky tomu máte přehled, co se již u daného leadu událo.