Leady v praxi
Abyste naši aplikaci Leady využívali naplno, je třeba dodržet čtyři základní pravidla:
Dobré zacílení, rychlost, call-script a oslovení těch správných lidí.
Než vytočíte první číslo, je třeba vybrat správnou cílovou skupinu.
Leady vám identifikují určitou návštěvnost, ale není dobré volat do všech zjištěných firem. Určitě nechcete ztrácet čas voláním do firem, jejichž zaměstnanci byli na stránkách omylem a po pěti vteřinách stránky opustili. Proto je zásadní hned v úvodu správně nastavit filtry v aplikaci, viz kapitola Filtrace.
Připravili jsme pro vás také prezentaci na téma: Jak na úspěšné domlouvání schůzek díky aplikaci Leady. Využívají ji i naši obchodníci, takže všechny tipy a triky jsou přímo z praxe.
Buďte rychlí.
Vždy záleží na produktu nebo službě, kterou nabízíte. Jinak dlouhý je obchodní proces v segmentu B2C, jinak v B2B. Pokud vybíráte nová auta pro svou firemní flotilu, rozhodovací proces je podstatně delší, než když vybíráte teambuilding pro své zaměstnance. Proto doporučujeme v závislosti na tom volit i odstup, po kterém zvednout telefon a nabízet své služby. S hovorem však neotálejte více než týden, pak zájem utichá, potenciální klient už si mohl vybrat vaši konkurenci, nebo si už zkrátka nikdo nemusí pamatovat, že na vašich stránkách byl.
Historická data z Leadů ale i tak význam mají – ne pro akvizice, ale například pro analytické účely. Jste schopni nad větším vzorkem dat analyzovat návštěvnost nad obory, regiony, obraty, atd., pro své další, například marketingové kampaně.
Do telefonu říkejte jen to, co není konfliktní a nijak to klienta neodradí.
Určitě není dobré hned v první větě na potenciálního klienta vybalit s nadšením to, že před hodinou byl na vašich stránkách, zajímal se o ten a ten produkt a vy hned voláte, protože se o tom s ním chcete pobavit. V ten okamžik vám protistrana telefon vyděšeně položí, a vy jste tak přišli o příležitost.
Vždy je dobré postupovat velmi opatrně. Přeci jen služba, jako je naše aplikace Leady, je relativně unikátní, a ne každý takové možnosti identifikace zná.
Pamatujte, že klíčovým prvkem při využití aplikace Leady je nejen samotná technologie, ale také lidský přístup. S empatií a jasnou strategií při navolávání si otevíráte dveře k novým obchodním příležitostem.