RAYNET
V Raynet CRM se evidují rozjednané obchody, plánují schůzky a jiné follow-upy a spoluvytváří tak skvělou databázi zákazníků a kontaktů. Díky propojení s Merkem je práce s daty jednoduchá a rychlá.
Aplikace lze propojit obousměrně (což i doporučujeme). A jak to funguje?
1. Integrace Raynetu do Merku
Díky Integraci Raynetu do Merku se vám zobrazí Raynet okno v detailu firmy v Merku.
Na první pohled zjistíte:
◦ zda je daná firma vaším klientem,
◦ kolik máte vyhraných a ztracených dealů,
◦ pod kterým je obchodníkem
◦ a jaké u ní jsou budoucí a minulé aktivity.
➢ Vaši obchodníci ušetří čas a budou pracovat efektivněji, protože si na jeden klik budou moct aktualizovat základní data o firmě, založit novou firmu a zjistit, zda v Raynetu nemají duplicity.
Návod na integraci Raynetu do Merku
2. Integrace Merku do Raynetu
Našeptávání při zakládání nového klienta v Raynetu používají obchodníci dnes a denně. Automaticky se jim doplní kompletní název, IČO, adresa či kontakty. Mnozí ani netuší, že za tím stojí stojí právě Merk. Tuto integraci nemusíte zapínat, je dostupná pro všechny.
Doporučujeme ale propojit Merk v plné verzi, protože díky této pokročilé integraci Merku v Raynetu na kartě každého klienta najdete Merk panel. Po jeho rozkliknutí se vám otevře separátní karta, kde najdete kompletní informace o dané firmě, jak jste na ně zvyklí právě z Merku. Uvidíte pokročilé firemní údaje – obraty, zisky, vazby, vozový park, mediální zmínky, zaměstnance i jejich LinkedIn profily a mnoho dalšího.
Ukázka integrace a návod na napojení
Podrobné informace k integraci naleznete na stránkách Raynetu a jejich podpoře.
Můžete se také podívat na náš webinář Merk & Raynet: Co všechno o svých zákaznících nevíte a měli byste
Pokud ještě nepoužíváte Merk, anebo si nevíte s napojením rady, zaregistrujte se, nebo nám napište. Rádi vám pomůžeme.